Snackar skype med underbar människa!

Ohyeah han är snygg, ellerhur?
Hej, Igår va jag med alice som jag sa att jag skulle. & vi kollade på idol, men inte hela för sen skulle hon hem & då tråkade jag sönder. men sen satte jag på skype och började snacka med underbara människan Linn :)
Och jag snackade skype hela kvällen/natten sen.
Och idag vaknade jag runt halv tolv av att min mamma väckte mig -.- men då satte jag på datorn och ringde upp linn på skype och jag snackar fortfarande med henne just nu. Hon är en helt underbar människa som jag älskar ! (a)
men nu har jag inte så mkt mera att säga. Ni får ha det så gutt så hörs vi senare!
Pöss.

Kommentarer
Postat av: liiinn

Vad gulligullig du är c:

Lavjo :*

2011-11-05 @ 15:38:29
URL: http://lliinnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0